ΣΕΛΙΔΕΣ

Κυριακή 19 Ιουνίου 2022

Η σημασία του θηλασμού στην ολική ανάπτυξη του παιδιού και της μητέρας του

 Η σημασία του θηλασμού στην ολική ανάπτυξη του παιδιού και της μητέρας του

 

 

 

Η σημασία του θηλασμού είναι τεράστια για την ολική ανάπτυξη παιδιού και μητέρας.

Ο θηλασμός είναι λειτουργία απόλυτα απαραίτητη για να μπορέσει να επιβιώσει το νεογέννητο και να αναπτυχθεί ομαλά και να ολοκληρωθεί.

Το μητρικό γάλα

Το γάλα για κάθε είδος και στην περίπτωση μας για τον άνθρωπο είναι η αποκλειστική τροφή για τους πρώτους 6 μήνες και η καταλληλότερη για τα 2-3 πρώτα χρόνια μετά την γέννηση του. Περιέχει όλα όσα χρειάζονται και είναι εύπεπτο. Μέσα στο στομάχι σχηματίζει μικρά πήγματα που εύκολα διασπώνται από τα ένζυμα του πεπτικού και μεταβολίζονται ομαλά καταλήγοντας σε κενώσεις αρωματικές και όχι δύσοσμες, όπως συμβαίνει ειδικά με το γάλα αγελάδας.

Το πρώτο γάλα (το πύαρ) είναι πλούσιο σε στοιχεία που προστατεύουν το νεογνό.

Το έντερο λειτουργεί ομαλά, δεν έχει αέρια και πόνους και η υγεία του παιδιού είναι άριστη για το διάστημα που θηλάζει και δεν έχει ταλαιπωρηθεί ειδικά με εμβολιασμούς.

Η ποιότητα του μητρικού γάλακτος και η όλη διαδικασία εξαρτάται τόσο από την συνολική της υγεία όσο και από την σύνθεση και ποιότητα της συνολικής διατροφής της.

 

 

 

 

 

 

  Η σημασία της διαδικασίας του θηλασμού

Εκτός από όλα τα γνωστά οφέλη του ανθρώπινου γάλακτος, είναι επίσης σαφές ότι η πράξη του θηλασμού είναι ευεργετική.

Ο θηλασμός οδηγεί στη βέλτιστη ανάπτυξη του εγκεφάλου.

Η συμβολή του θηλασμού στη βέλτιστη στοματική ανάπτυξη σημαίνει μικρότερο κίνδυνο κακής σύγκλεισης - και ίσως χαμηλότερους λογαριασμούς για τον ορθοδοντικό! Τα μωρά που τρέφονται με τεχνητή θηλή έχουν επίσης υψηλότερο κίνδυνο τερηδόνας των δοντιών.

Η επαφή δέρμα με δέρμα με τη μητέρα παρέχει βέλτιστη φροντίδα και σχεδόν αυτόματη στενή συναισθηματική σχέση. Ακόμη και στις σπάνιες περιπτώσεις που η μητέρα δεν μπορεί να παράγει αρκετό γάλα ή για τα υιοθετημένα μωρά, τα συμπληρωματικά συστήματα μπορούν να επιτρέψουν στη μητέρα και το μωρό να απολαύσουν μια σχέση θηλασμού.

Κατά τον θηλασμό, το παιδί παίρνει κάθε είδους τροφή.

Τροφή είναι οτιδήποτε συντηρεί και αυξάνει αυτό που ήμαστε και αυτό που ήμαστε είναι το σώμα μας, είναι ο ψυχισμός μας, είναι η νόηση μας και πολλά άλλα στα οποία θα μπορούσε κάποιος να αναφερθεί σε αυτά.

Η διαδικασία του θηλασμού είναι τεράστιας σημασίας και αυτή γιατί το παιδί στην αρχή της ζωής του γνωρίζει τον κόσμο και μέσω του στόματος του. Το στόμα είναι πηγή ευχαρίστησης για το παιδί και ο θηλασμός του επιτρέπει να προσλαμβάνει και να βιώνει αυτή την ευχαρίστηση. Το παιδί θέλει να πάρει ευχαρίστηση από το περιβάλλον του και αυτό είναι φυσιολογικό. Είναι μια αλληλεπίδραση που μπορεί να οδηγεί σε εξέλιξη και ανέλιξη.

Όταν και η μητέρα και το παιδί είναι πρόθυμα για τον θηλασμό ειδικά από την πλευρά της μητέρας, όταν αυτή δίνεται χωρίς καμία επιφύλαξη και αναστολή και παίρνει ευχαρίστηση και η ίδια την ίδια στιγμή, αυτό οδηγεί σε αύξηση του είναι αμφοτέρων, παιδιού και μητέρας.

Όταν η μητέρα για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι πρόθυμη για τον θηλασμό, όταν αδυνατεί να ανταποκριθεί όπως πρέπει, το παιδί συστέλλεται, μπαίνει σε κατάσταση προστασίας και αυτό αργότερα θα γίνεται αντιληπτό στην συμπεριφορά του.

Ο θηλασμός είναι η πρώτη διαδικασία απαραίτητη για την κανονική γείωση και στερέωση του παιδιού στο επίπεδο του πλανήτη μας. Το μητρικό γάλα είναι ο παράγων εκείνος που επιτρέπει στο παιδί να νοιώσει ότι ήλθε εδώ για να ζήσει και ότι ανήκει στον κόσμο αυτόν. Παιδιά που δεν έχουν θηλάσει την μητέρα τους συχνά έχουν την δια βίου αίσθηση ότι δεν ανήκουν σε αυτόν τον κόσμο.

Συνέπειες όταν δεν γίνεται θηλασμός

Οι συνέπειες της αποφυγής ή αδυναμίας για θηλασμό αφορούν μητέρα και παιδί.

Πολλές γυναίκες για λόγους υγείας ή ανατροφής έχουν μεγάλη επιφύλαξη για αυτό το θέμα. Δεν Δεν είναι πρόθυμες και δεν μπορούν να αντλήσουν ευχαρίστηση κατά την ώρα του θηλασμού. Είναι απαραίτητο να παίρνει ευχαρίστηση η μητέρα κατά τον θηλασμό. Αυτό σημαίνει να λειτουργεί φυσιολογικά.

Μητέρες που θηλάζουν έχουν μικρότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνο του μαστού και της μήτρας, σακχαρώδη διαβήτη, παχυσαρκία ή οστεοπόρωση. Κατά το διάστημα του θηλασμού έχουν επίσης μικρότερες πιθανότητες να συλλάβουν.

Το παιδί ανάμεσα στα πολλά συστατικά του μητρικού γάλακτος παίρνει και ένα ενδοκανναβινοειδές την 2-AG (2-αραχιδονογλυκερόλη). Η ουσία αυτή βοηθά στο να εγκατασταθεί και να εδραιωθεί το αντανακλαστικό του θηλασμού καθώς και η όλη συνεργασία μητέρας και παιδιού [1]. Είναι αυτή που ηρεμεί το νεογνό και παρέχει ένα αίσθημα ευδαιμονίας και ασφάλειας.

Το παιδί που δεν έχει θηλάσει ικανοποιητικά τείνει να μη μπορεί να αντλήσει ευχαρίστηση από την ζωή.

Κάθε παιδί, κάθε ενήλικας έχει μια εσωτερική τάση που θέλει να την εκφορτίσει, να την εκτονώσει προς τα έξω. Θέλει να μπει στην ζωή και να ευχαριστηθεί από αυτήν και η πρώτη ευχαρίστηση είναι αυτή που αντλεί από το στόμα. Όταν αυτό δεν ικανοποιηθεί προκαλούνται τραύματα ψυχικά.

Αυτό που βλέπουμε συχνά στα άτομα που δεν θήλασαν φυσιολογικά είναι [2]:

  • Άγχος για τη ζωή
  • Υπήρξε άρνηση του παιδιού από τους γονείς του στην αρχή της εγκυμοσύνης
  • Άγχος για τις ευθύνες μιας νέας ζωής
  • Έλλειψη κέντρου. Η ενέργεια του διαταράσσεται εύκολα από την ενέργεια άλλων ατόμων και του περιβάλλοντος
  • Έλλειψη διαύγειας μυαλού. Η σκέψη είναι μπερδεμένη και οι άμυνες προς τον εξωτερικό κόσμο μειώνονται
  • Έλλειψη αυτοεκτίμησης
  • Θλίψη
  • Έλλειψη χαράς
  • Αίσθηση αιώρησης εκτός σώματος
  • Ονειροπόληση
  • Έλλειψη επίγνωσης του περιβάλλοντος, των ορίων του
  • Το άτομο είναι χωρίς αισθήματα, φαίνεται διάφορο

Η ζωή γίνεται ένα βάσανο και δεν αποτελεί πηγή ευχαρίστησης και φυσιολογικής ανταλλαγής με το περιβάλλον. Είναι μια παθολογική κατάσταση, γιατί το παιδί πρέπει να είναι συνεχώς “θωρακισμένο”, σε κατάσταση φύλαξης, να κρατάει ασπίδα όλη την ώρα. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να επικοινωνεί. Έχει πληγωθεί στην πρώτη του προσπάθεια επικοινωνίας.

Αργότερα θα είναι ένας πολύ συμμαζεμένος άνθρωπος. Συχνά, θέλοντας να επικοινωνήσει μέσα από το στόμα του θα μιλάει συνέχεια, μπορεί να καπνίζει υπερβολικά ή να καταναλώνει πολλά οινοπνευματώδη και να τρώγει πολύ.

Το ίδιο το γάλα είναι αυτό που επιτρέπει την ολοκλήρωση της γείωσης του ανθρώπου, την ολοκλήρωση της ενσάρκωσης του. Έρχεται εδώ αλλά πρέπει να πατήσει στερεά στην γη.

Όταν το παιδί δεν παίρνει τον πρόθυμο να δώσει μαστό, δεν ευχαριστιέται και θα κλαίει εκδηλώνοντας την δυσαρέσκεια του από την έλλειψη ικανοποίησης και θα αρχίσει να αναπτύσσει την θωράκιση του.

Η διαδικασία της ενσάρκωσης που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, δεν είναι πλήρης κατά τη γέννηση και το μητρικό γάλα βοηθά το μωρό να κατέβει σταδιακά.

Το κέντρο της διαταραχής, το κεντρικό θέμα της είναι

  • η ελλιπής ενσάρκωση από πολλές βαθύτερες αιτίες, όπως το άγχος για την αποδοχή της φυσικής κατάστασης στον πλανήτη,
  • η αντίληψη της δυσκολίας του έργου μας κατά τη διάρκεια αυτής της ενσάρκωσης,
  • η νοσταλγία για τον αόρατο κόσμο,
  • η άρνηση του παιδιού από τους γονείς του στην αρχή της εγκυμοσύνης,
  • το άγχος για τις ευθύνες μιας νέας ζωής.

Αυτή η έλλειψη ενσάρκωσης προκαλεί βαθιά άγνοια της αληθινής ταυτότητας. Το άτομο δεν είναι κεντραρισμένο και η ενέργεια διαταράσσεται εύκολα από την ενέργεια των άλλων προσώπων και του περιβάλλοντος.

Σωματικά ενοχλήματα που συνήθως συνδέονται με τον μη ικανοποιητικό θηλασμό είναι:

Πονοκέφαλος, ημικρανία, ζάλη, ίλιγγος, αίσθημα κενού, εξάψεις, απώλεια μαλλιών, ψυχρότητα των άκρων, αδύναμη λίμπιντο, έλλειψη συναισθημάτων, αδεξιότητα, γενική ψυχρότητα, έκζεμα, ψωρίαση, μολυσματική τέρμινθος.

  Η αντιμετώπιση του θηλασμού στην χώρα μας σήμερα

Το περιβάλλον της πολιτείας – την οποία δεν έχουμε αλλά ας την ονομάσουμε “πολιτεία” – είναι από αδιάφορο έως και πολύ εχθρικό για την γυναίκα που θέλει να γεννήσει και να θηλάσει.

Κανονικά ο θηλασμός απαιτεί περιβάλλον ήσυχο και ασφαλές όπου μητέρα και παιδί νοιώθουν ασφάλεια και ηρεμία. Όταν επιχειρείται μέσα σε πολύ κόσμο, απλά είναι κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Η μητέρα είναι αναγκασμένη σήμερα – για πολλούς λόγους – να εργάζεται και δεν είναι διαθέσιμη να θηλάσει το παιδί της τακτικά και με την ποιότητα του γάλακτος που απαιτείται. Ας μην ξεχνάμε ότι μέσα στο γάλα της αποτυπώνονται τα συναισθήματα της, το φόβος της, η ανασφάλεια της, η απογοήτευση της κλπ.

Καταλήγουμε έτσι να τρέφεται το παιδί με υποκατάστατα γάλακτος τα οποία είναι και δύσπεπτα και τελικά το παιδί δεν παίρνει την ευχαρίστηση της επαφής με το σώμα και την θηλή της μητέρας του και με την στοργή της αποτυπωμένη ακόμη και μέσα σε αυτό το γάλα της.

Τα υποκατάστατα – όσο κοντινά να είναι προς το μητρικό – σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν το γάλα της μητέρας του και αυτό έχει συνέπειες βαριές που δεν συνειδητοποιούνται στην αρχή ή επειδή θεωρούνται ως ανάγκη που δεν μπορεί να υπερκεραστεί την δεδομένη στιγμή, το αποτέλεσμα όμως είναι τελικά δυσευνοϊκό.

Έτσι έχουμε πολίτες ανασφαλείς, μη ισορροπημένους ψυχικά στον αναμενόμενο βαθμό, που δεν μπορούν να κάνουν εύκολα επαφή μεταξύ τους. Και έτσι εύκολα θα διαιρούνται και θα πολώνονται σε αντιπαλότητες φτιαγμένες από εκείνους που θέλουν να τους χειραγωγούν και να τους ελέγχουν.

Και ενώ υπάρχουν αναρίθμητες μελέτες που υποδεικνύουν την σπουδαιότητα του θηλασμού στην ορθή ανάπτυξη του νέου ανθρώπου, η πολιτεία για την εργαζόμενη μητέρα δεν λαμβάνει τα ενδεδειγμένα μέτρα να την διευκολύνει.

Κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει εργαζόμενη μητέρα καθότι οι δυο όροι είναι ασύμβατοι μεταξύ τους σε μια αληθινή πολιτεία. Το παιδί χρειάζεται την μητέρα του 24 ώρες την ημέρα 7 ημέρες την εβδομάδα και αυτό θα αποφασίσει το πόσο και πότε θα την χρειάζεται προκειμένου να παραμένει διαρκώς σε κατάσταση αύξησης του είναι του.

Μια πολιτεία που συνειδητοποιεί ότι είναι πολιτεία και η ίδια έχει στόχο και σκοπό ύπαρξης δεν μπορεί να δημιουργεί πολίτες φοβισμένους και ανασφαλείς έχοντας την μητέρα να εργάζεται.

Μια τέτοια τακτική είναι αυτοκαταστροφική για την πολιτεία οδηγώντας της σε οτιδήποτε άλλο καθεστώς εκτός αυτό της Πολιτείας.

Μη θηλάζοντας φυσιολογικά οι μελλοντικοί ενήλικες δεν βρίσκουν ευχαρίστηση στην ζωή και οδηγούνται σε αναπληρώσεις όπως είναι η πολυλογία, η πολυφαγία κλπ.

Φαίνεται να υπάρχει σκοπιμότητα πίσω από όλα αυτά;

Εάν θα απαντούσαμε καταφατικά θα ήμασταν πολύ κοντά στην αλήθεια. Αυτοί που δίνουν εντολές και ορίζουν, γνωρίζουν και αδικοπραγούν. Οι υπόλοιποι οι εκτελεστές, όπως είναι οι κυβερνήσεις που εκτελούν εντολές ξένων κέντρων, τα οποία γνωρίζουν τι ακριβώς θέλουν να κάνουν, θα λέγαμε ότι πράττουν ανόητα. Οι δυσκολότερη περίπτωση μάλιστα είναι εκείνων που πιστεύουν ότι έτσι υπηρετούν καλύτερα το κοινό συμφέρον.

Τελικά είναι απαράδεκτο αυτό και είναι ουσιαστικά σκόπιμο. Βέβαια το να ισχυριστούμε ότι μία κυβέρνηση, ένας πρωθυπουργός π.χ. πράττει σκόπιμα σε αυτό το θέμα θα είναι σαν να του δίνουμε αξία, αυτήν του ελεύθερου ανθρώπου.

 Η γυναίκα έχει αντιληφθεί τι πραγματικά συμβαίνει;

Υπήρξε κάποια εποχή που οι γυναίκες πείσθηκαν ότι δεν χρειάζεται να “χαλάσει” το στήθος τους με τον θηλασμό. Ότι το τεχνητό γάλα είναι εξίσου κατάλληλο, ότι το παιδί μπορεί να τρώει συσκευασμένες τροφές και διάφορες άλλες θεωρίες οι οποίες αποδείχτηκαν λανθασμένες και καταστροφικές.

Κάποια στιγμή έγινε προσπάθεια να επανέλθει ο θηλασμός ως απαραίτητος. Ακόμη και o ΠΟΥ καθώς η Unicef [3] συνέστησε τον θηλασμό για τουλάχιστον 6 μήνες. Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι οι ιδιοτελείς σκοποί συνήθως κρύβονται κάτω από έναν μανδύα δικαιότητας.

Σήμερα φαίνεται ότι ολοένα και περισσότερες γυναίκες θα θέλανε να θηλάσουν τα παιδιά τους, όμως βρίσκονται μέσα σε έναν φαύλο κύκλο όπου αφενός είναι αναγκασμένες να εργάζονται για διάφορους λόγους και αφετέρου έχουν υποστεί μια στρέβλωση όπου και να θέλουν, πολλές δεν μπορούν πλέον. Δυσκολεύονται πολύ, νοιώθουν άβολα σε αυτόν τον ρόλο γιατί δεν έχουν πάρει το μάθημα αυτό από την αρχή. Δεν έχουν θηλάσει οι ίδιες σωστά και δεν ξέρουν τι σημαίνει αυτό, πόση ευχαρίστηση μπορούν να αντλήσουν από αυτή την διαδικασία. Αυτό είναι μια δυσκολία και θα απαιτηθεί χρόνος για να αποκατασταθεί αυτή η διαταραχή, αυτή η ρήξη ανάμεσα στον άνθρωπο και την φυσιολογία του, τουλάχιστον στην λειτουργία του θηλασμού.

  Προοπτικές βελτίωσης και επανόρθωσης

Βλέπουμε ότι χρειάζονται πολλά να γίνουν και θα χρειαστεί επανόρθωση προς την φυσιολογία μας, θα χρειαστεί η γυναίκα να προετοιμάζεται για αυτό το θέμα και γενικά για τον ρόλο της μέσα στην κοινωνία. Απαιτείται η κατάλληλη παιδεία της, η απελευθέρωση της από την μέριμνα της για επιβίωση, και απαιτείται να εδραιωθεί το αίσθημα ασφάλειας της.

Στην Ελλήνων Πολιτεία προβλέπεται για κάθε γυναίκα που αποφασίζει να τεκνοποιήσει να είναι οικονομικά ασφαλής λαμβάνοντας όλα όσα είναι απαραίτητα για να φέρει σε πέρας το ύψιστο αυτό έργο της. Δεν μπορεί να έχει οιοδήποτε άγχος για το πόσα παιδιά θα κάνει, πως θα τα αναθρέψει και δεν θα πρέπει να είναι αναγκασμένη να εργάζεται.

Το έργο της θα αναγνωρίζεται και θα τιμάται. Η τεκνοποίηση και ανατροφή του παιδιού δεν είναι απλά ένα καθήκον αλλά και ύψιστη υπηρεσία προς την Πολιτεία και έτσι θα αντιμετωπίζεται.

Απαλλαγμένη από τον αγώνα της επιβίωσης, τιμώμενη και νοιώθοντας υπερήφανη για το έργο της θα έχει την κατάλληλη παιδεία ώστε να μπορέσει πραγματικά να ανταποκριθεί σε αυτό το υπέρτατο λειτούργημα της.

Θηλάζοντας το παιδί της ακόμη και μέχρι το 2 έτος θα έχουν αμφότεροι όλα τα πλεονεκτήματα που παρέχει η διαδικασία αυτή.

Από την διαδικασία του θηλασμού αρχίζει η φυσιολογική επικοινωνία με το περιβάλλον και όταν αυτό είναι υγιές συντηρεί την υγεία και επανορθώνει το επανορθωτέο.

Συνοπτικά η κυοφορούσα γυναίκα πρέπει να προστατεύεται, να προετοιμάζεται για να θηλάσει το παιδί της, να κατανοήσει πόσο σημαντικό είναι να το θηλάσει καθώς αυτό εξασφαλίζει την υγεία τόσο για την ίδια όσο και για το παιδί της, τον μελλοντικό υγιή και ισορροπημένο πολίτη, έτοιμο να αναλάβει και να εκτελέσει τον ρόλο του, τον ύψιστο ρόλο του ενεργού πολίτη.

Ένας άνθρωπος που έχει θηλάσει κανονικά τείνει να έχει λιγότερα προσωπικά προβλήματα.

Έτσι η παραμέληση του ορθού θηλασμού πλήττει καίρια την πολιτεία.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα λάβει την αρμόζουσα μέριμνα για την μητέρα και το παιδί καθώς είναι η άριστη μέριμνα για αυτήν, την ίδια την Πολιτεία.

 

Παραπομπές

1. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15159678/

Ester Fride. “The endocannabinoid-CB receptor system: Importance for development and in pediatric disease”. Review Neuro Endocrinology Letters . Feb-Apr 2004;25(1-2):24-30

2. https://hpathy.com/materia-medica/lacs-in-homeopathy/

3. https://web.archive.org/web/20101112214105/http://www.unicef.gr/bf04.php

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΙΑΤΡΟΣ

 

ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΝ Α'ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ/

ΤΗΛ: 6948787560

p.arseniou@gmail.com

Ε.ΣΥ.ΕΥΖΩΝΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  ΤΗΛ:2316019233

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

                                                                                                                          

   https://www.e-synews.gr

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2022

΄Αρθρο: Παροχές υπηρεσιών προς τρίτους από την Ελληνική Αστυνομία.

    ΄Αρθρο: Παροχές υπηρεσιών προς τρίτους από την Ελληνική Αστυνομία.


Σε προηγούμενα άρθρα αποτυπώσαμε και αναλύσαμε τόσο τον κώδικα δεοντολογίας του αστυνομικού, όσο και τον ίδιο τον όρκο τον οποίο δίνει κάθε αστυνομικός μετά το πέρας της εκπαίδευσης του από την αστυνομική ακαδημία και εντοπίσαμε όχι μόνο τα κενά σημεία αλλά και τον παράλογο τρόπο λειτουργίας στον οποίο εντάσσουν κάθε που θέλει να υπηρετήσει στο σώμα της ΕΛ.ΑΣ.

Συνεχίζοντας την χαρτογράφηση του νομικού πλαισίου το οποίο επικρατεί στην χώρα μας και αφορά την λειτουργία και την δράση της Ελληνικής Αστυνομίας, θα αποδείξουμε στο παρόν άρθρο πως η ΕΛ.ΑΣ έχει μετατραπεί με νόμο σε μία υπηρεσία τύπου «security»με δικαίωμα παροχής υπηρεσιών σε τρίτους επί πληρωμή (!!!), σύμφωνα με το Φ.Ε.Κ Β΄888/2012 όπως αυτό τροποποιήθηκε με το Φ.Ε.Κ Β΄2616/2014. Έτσι για ακόμη μία φορά θα αντικρίσουμε ξεκάθαρα το πόσο σαθρό είναι το λειτουργικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσονται οι αστυνομικοί αλλά και ποια είναι τα αποτελέσματα στα οποία ο τελικός αποδέκτης είναι πάντα ο πολίτης. 



 

Στο άρθρο 1 αποτυπώνονται οι περιπτώσεις κατά τις οποίες η ΕΛ.ΑΣ. μπορεί να παρέχει υπηρεσίες προς τρίτους: 



Άρθρο 1. Διάθεση προσωπικού και μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας για την παροχή υπηρεσιών 

 Η Ελληνική Αστυνομία μπορεί να παρέχει, κατόπιν αιτήματος, υπηρεσίες και μέσα προς Ν.Π.Δ.Δ., Ν.Π.Ι.Δ. και τρίτους, με καταβολή ανταλλάγματος (άρθρο 22 ν. 3938/2011). 

2. Οι περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών και μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας με καταβολή ανταλλάγματος είναι: α. για τη συνοδεία χρηματαποστολών, εκρηκτικών ή άλλων επικίνδυνων υλών, 

β. για τη συνοδεία μεταφερόμενων καλλιτεχνικών έργων ή ιδιωτικών αγαθών μεγάλης αξίας, γ. για την παροχή υπηρεσιών τάξης – ασφάλειας και τροχαίας σε καλλιτεχνικές συναυλίες και εκδηλώσεις,

 δ. για την παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, τηλεοπτικών σειρών, διαφημιστικών παραγωγών κ.λ.π., 

ε. παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης,

 στ. παροχή υπηρεσιών φρούρησης ή συνοδευτικής ασφάλειας σε ιδιώτες που επικαλούνται λόγους ασφαλειας, 

ζ. είσπραξη συνδρομών προς εκδότες νομικών περιοδικών με παρακράτηση από τη μισθοδοσία του προσωπικού και

 η. κάθε άλλη περίπτωση που αφορά διάθεση μέσων και παροχή υπηρεσιών προς τρίτους από την Ελληνική Αστυνομία και υπερβαίνει το μέτρο της συνήθους αστυνομικής προστασίας.












Άρα η ΕΛ.ΑΣ με όλο το προσωπικό της και τον εξοπλισμό της «πουλάει προστασία» σε ιδιώτες για εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων, με καταβολή ανταλλάγματος, ως να είναι μία ιδιωτική εταιρία φύλαξης τύπου security και όλο αυτό αποτυπώνεται σε νόμο του Κράτους για να παρουσιάζεται ως νομιμοφανές, χωρίς καμία ντροπή πραγματικά από όσους το συνέταξαν και όσους συνεχίζουν να το αποδέχονται από μεριάς διοίκησης της χώρας. Επειδή η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, θα πρέπει να τοποθετήσουμε τα πράγματα σε μία λογική σειρά ώστε να φανερωθεί στην ολότητα του το παράλογο της διαδικασίας ώστε να γίνει ξεκάθαρο σε όλους μας ότι για κάθε άδικο παραγόμενο αποτέλεσμα που μας βρίσκει όλους ως τελικούς αποδέκτες, την ευθύνη την φέρουν πάντα όσοι πήραν τις αποφάσεις αλλά και όσοι τις αποδέχθηκαν και τις εκτέλεσαν.

Η πολιτεία απαρτίζεται από το σύνολο των πολιτών της, άρα για να συσταθεί μια πολιτεία χρειάζεται τους πολίτες, άρα οι πολίτες είναι η ίδια η πολιτεία. Για να μπορέσει να υπάρξει τόσο ο πολίτης όσο και η πολιτεία αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι θα πρέπει και τα δύο μέρη να βιώνουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον, άρα εδώ εμφανίζεται η ανάγκη να προστατεύσουμε τόσο τον πολίτη όσο και την πολιτεία του. Ουσιαστικά ο πολίτης οφείλει να προστατεύει την πολιτεία του και η πολιτεία έχει ως μέγιστη προτεραιότητα να προστατεύει τον πολίτη. Έτσι για να καλυφθεί αυτή η ανάγκη δημιουργούνται τα Σώματα Ασφαλείας και δη η Ελληνική Αστυνομία. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ όπως φανερώνει και το όνομα της είναι μία δημόσια υπηρεσία η οποία ως μοναδικό καθήκον θα έπρεπε να έχει την φύλαξη και προστασία του Έλληνα πολίτη και κάθε πολίτη που ζει και βιώνει στη χώρα μας, παρόλα αυτά εδώ και πολλά χρόνια ο πολίτης δεν προστατεύεται στην ολότητα του όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα όλοι να βιώνουμε σε ένα εχθρικό περιβάλλον και με τον παρόντα νόμο ένας ιδιώτης μπορεί να «στρέψει» το όπλο και το σήμα του αστυνομικού ενάντια στον πολίτη!!! Όπως αναφέρει ρητά η παράγραφος ε. κάθε ιδιώτης μπορεί να χρησιμοποιήσει προσωπικό και μέσα, επικαλούμενος λόγους ασφαλείας, όμως αφήνει και ένα «παράθυρο» και για άλλους αδιευκρίνιστους λόγους χρήσης της ΕΛ.ΑΣ για παροχή υπηρεσιών σε τρίτα πρόσωπα, στην παράγραφο Η.     

(στ. παροχή υπηρεσιών φρούρησης ή συνοδευτικής ασφάλειας σε ιδιώτες που επικαλούνται λόγους ασφαλειας                                               η. κάθε άλλη περίπτωση που αφορά διάθεση μέσων και παροχή υπηρεσιών προς τρίτους από την Ελληνική Αστυνομία και υπερβαίνει το μέτρο της συνήθους αστυνομικής προστασίας.)


Έτσι η δημόσια υπηρεσία που συστήθηκε για τον πολίτη έχει μετατραπεί σε ένα «ΜΑΓΑΖΙ» από το οποίο όποιος θέλει μπορεί να αγοράσει αυτό που θέλει. Πόσο λογικό, ηθικά ορθό και δίκαιο είναι αυτό για τους πολίτες αλλά και για τους ίδιους τους αστυνομικούς οι οποίοι μπήκαν στην υπηρεσία ακριβως για να υπηρετήσουν τους πολίτες, αυτό είναι κάτι που θα το αφήσω στην κρίση σας, μέχρι στιγμής όμως κανένα κόμμα, κανένας βουλευτής, κανένας θεσμός δεν έχει πάρει επίσημα και θεσμικά θέση για να σταματήσει αυτή η υποβάθμιση του θεσμού της προστασίας του πολίτη, το γιατί δεν συνέβη αυτό είναι πραγματικά ξεκάθαρο πλέον: κανένας δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για την ορθή λειτουργεία της χώρας, όπως κανένας δεν ενδιαφέρεται για την αξιοπρεπή διαβίωση του πολίτη στην Ελλάδα. Παρακάτω θα δούμε τον πίνακα με τον οποίο κοστολογείται η παροχή υπηρέσιων από την ΕΛ.ΑΣ προς τρίτους.















Όπως βλέπουμε όλοι, αποτυπώνεται σε Φ.Ε.Κ ένας τιμοκατάλογος με τιμολόγηση παροχής προσωπικού και εξοπλισμού ανά ώρα, σαν να μιλάμε για μία ιδιωτική επιχείρηση η οποία έχει ως σκοπό το κέρδος της. Δηλαδή φτάσαμε ως πολιτεία να προστατεύει η ΕΛ.ΑΣ. τους πολίτες όπως πρέπει, όλα λειτουργούν ρολόι και αποφάσισαν οι διοικούντες ότι η ΕΛ.ΑΣ πρέπει να παρέχει ασφάλεια σε οποιοδήποτε άλλο το ζητήσει, με το αζημίωτο πάντα και όλο αυτό υποτίθεται ότι εκφράζει μια δημοκρατική κοινωνία, όπου οι πολίτες πληρώνουν όλη την διαδικασία για να προστατεύονται αλλά αυτοί που διοικούν καπηλεύονται την προστασία του πολίτη και «την πωλούν» σε άλλους. Είναι πραγματικά τραγικό το γεγονός να υποβαθμίζεται τόσο πολύ ένας από τους ποιο σημαντικούς τομείς της πολιτείας που αφορά την ασφάλεια του πολίτη και εδώ θα πρέπει να δώσουμε ένα τέλος. Οι εκάστοτε κυβερνώντες ανεξαιρέτως πολιτικής παράταξης, έχουν αφήσει κυριολεκτικά στον αέρα πάρα μα πάρα πολλά σφάλματα τα οποία προκύπτουν από την κείμενη νομοθεσία και επιτρέπουν με την αδράνεια τους να παράγεται ένα συνεχές άδικο το οποίο δυσχεραίνει την ποιότητα ζωής και διαβίωσης κάθε ανθρώπου είτε αυτός φοράει στολή είτε όχι. Πρέπει να αντιληφθούμε πόσο τεράστιο πλήγμα έχουμε υποστεί τις τελευταίες δεκαετίες, επειδή ακριβώς επιτρέπουμε εμείς οι ίδιοι να μας διοικούν κόμματα που ως μόνο σκοπό έχουν είτε το όφελος του κόμματος, είτε προσωπικά οφέλη, είτε εξυπηρέτηση συμφερόντων «ανωτέρων» με ανταλλάγματα, ενώ μπορούμε να δώσουμε ένα οριστικό τέλος σε κάθε άδικο αναλαμβάνοντας την διοίκηση της χώρας εμείς, οι πολίτες αυτής της χώρας, οπου σε μία πραγματική δημοκρατία θα αποφασίζουμε από κοινού για αυτά που λόγω αναγκαιότητας πρέπει να εκτελεστούν. Η Ελλήνων Συνέλευσις έχει οργανώσει μία αδιάσπαστη δομή διοίκησης η οποία βασίζεται σε πραγματικά Αξιακά Πρωτόκολλα από τα οποία είναι αδύνατον να παραχθεί οποιοδήποτε άδικο και αυτά θα είναι το μέσον από το οποίο θα δημιουργούνται οι νόμοι της πολιτείας, ώστε να έχουν ηθική υπόσταση άρα τα αποτελέσματα πάντα να βρίσκονται στο μέτρο του δικαίου του συνόλου των πολιτών, γιατί το Δίκαιο είναι ΜΟΝΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ, αλλιώς δεν είναι Δίκαιο. 

Ως Ελλήνων Συνέλευσις έχουμε αναγνωρίσει ότι ΜΟΝΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πραγματικό Δίκαιο αποτέλεσμα για όλο το σύνολο των πολιτών αυτής της ιερής χώρας, για αυτό ακριβώς θα πρέπει να γίνουν βαθιές τομές στην δομή διοίκησης της χώρας, θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε το λειτουργικό πλαίσιο στο οποίο καλούμαστε όλοι να στηριχτούμε διότι μέχρι σήμερα μας οδηγεί σε ένα αδιέξοδο. ‘Ομως για να ολοκληρωθεί αυτό θα πρέπει πρώτα να αντιληφθούμε ότι η πολιτεία απαρτίζεται από πολίτες και πολίτης σημαίνει αυτός που αποφασίζει για τα πάντα δημοκρατικά και συλλογικά εντός της πολιτείας του και εκτελεί της αποφάσεις που θεσμοθετήθηκαν, μετέχει ενεργά στην διαδικασία του εκλέγειν και εκλέγεσθε και είναι ο τελικός κριτής για κάθε αποτέλεσμα που παράχθηκε από τους θεσμούς του. Άρα αντιλαμβανόμαστε ότι σήμερα δεν υπάρχουν πραγματικοί πολίτες, οι άνθρωποι έχουμε μετατραπεί σε ψηφοφόροι, μας υποχρεώνουν να πληρώνουμε δυσβάσταχτους φόρους και κάθε τόσο αν επιθυμούμε να ψηφίσουμε και μέχρι εκεί. Αυτό λοιπόν δεν είναι πολίτης, για αυτό και δεν έχουμε πραγματική πολιτεία σήμερα και η Ελλήνων Συνέλευσις με πρωτεργάτη τον Αρτέμη Σώρρα συστήνει αυτή την στιγμή τον πραγματικό πολίτη στην βάση της φυσιολογίας του για να διοικήσει και να διοικηθεί ΔΙΚΑΙΑ. Το κάλεσμα προς όλους είναι διαρκές, κάθε άνθρωπος μπορεί με ελεύθερη βούληση να δηλώσει υποψήφιος βουλευτής με τον πολιτικό φορέα της Ελλήνων Συνέλευσις και να πρωτοστατήσει στον ιερό αγώνα της ένωσης όλων των ανθρώπων, στον τεράστιο στόχο και σκοπό της εγκαθίδρυσης της ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ και καλώ κάθε άνθρωπο να ενταχθεί στην τεράστια αυτή διαδικασία της δημιουργίας του ΠΟΛΙΤΗ και της ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ.



ΛΙΝΚ ΣΧΕΤΙΚΗΣ 

https://www.youtube.com/watch?v=pvsOjVzhDFo


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

Κώδικας Δεοντολογίας (Μέρος Α) https://kiriakelisgiorgos.blogspot.com/2022/03/blog-post_72.html

Κώδικας Δεοντολογίας (Μέρος Β) https://kiriakelisgiorgos.blogspot.com/2022/04/blog-post_13.html

Κώδικας Δεοντολογίας (Μέρος Γ)

https://kiriakelisgiorgos.blogspot.com/2022/04/blog-post_28.html

    


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ


email:esymoudaniwn@gmai.com


YOUTUBE: (374) YouTube


ΣΕΛΙΔΑ FACEBOOK: (4) Ε.ΣΥ. Ελλήνων Συνέλευσις Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής | Facebook


ΤΗΛΕΦΩΝΟ:2373024116


 ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΟΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ                   

ΚΥΡΙΑΚΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

  




EMAIL ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ

kiriakelis.giorgos@gmail.com

 

ΣΕΛΙΔΕΣ SOCIAL MEDIA ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ

(4) Κυριακελης Γιωργος Υποψηφιος Βουλευτης Νομου Χαλκιδικης | Facebook


ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ TWITTER

ΚΥΡΙΑΚΕΛΗΣ ΓΙΏΡΓΟΣ (@kiriakelis_giorgos) • ΦΑωτογραφίες και βίντεο στο Instagram

 

YOUTUBE ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ

(11) ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΚΕΛΗΣ - YouTube

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.eurovouli.gr

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB:

https://www.facebook.com/esydpkm

ΕΛΛΗΝΩΝ Σ

ΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE:

https://www.youtube.com/channel/UC-PnN267t69dLHsdgDdsUrw/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0